اخبار, گوشی

معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند تا سقف ۳ میلیون تومان

یکی از مسائل تاثیرگذار در انتخاب یک گوشی مناسب،  قیمت آن است. هرچقدر بودجهٔ شما محدودتر باشد، انتخاب هم سخت‌تر می‌شود. پیدا کردن یک تلفن همراه هوشمند ارزان قیمت اما با کیفیت، کار آسانی نیست. اگر قصد خرید گوشی موبایل تا سقف ۳ میلیون تومان دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

فهرست مطالب

  • گوشی موبایل هایسنس E50 نسخه ۶۴/۴ گیگابایت

  • گوشی موبایل جی پلاس S10 2022 نسخه ۶۴/۴ گیگابایت

  • گوشی موبایل ویکو T10 نسخه ۶۴/۲ گیگابایت

  • گوشی موبایل جیونی مدل S11 Lite

  • گوشی موبایل جی پلاس X10 2022

  • گوشی موبایل گلکسی A03s

  • گوشی موبایل گلکسی A03

  • گوشی موبایل گلکسی A04

گوشی موبایل هایسنس E50 نسخهٔ ۶۴/۴ گیگابایت

این گوشی به نسبت قیمت پایین، مشخصات فنی خوبی دارد. نمایشگر این مدل حاشیه‌های کمی دارد و ۸۴ درصد از فضای صفحهٔ روبه‌رو را به خود اختصاص داده‌ است. اندازهٔ پنل ۶.۵۵ اینچ است و از رزولوشن HD+ بهره می‌برد. هایسنس E50 از ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی برخوردار است.

این محصول از ترکیب سه دوربین با سنسورهای ۱۳، ۵ و ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین سلفی نیز دارای سنسوری ۸ مگاپیکسلی است. هایسنس E50 از تراشهٔ SC9863A قدرت می‌گیرد و از یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. همچنین حسگر انگشت یکپارچه با دکمه پاور برای این گوشی در نظر گرفته شده است. 

گوشی موبایل جی پلاس S10 2022 نسخهٔ ۶۴/۴ گیگابایت

این گوشی حافظهٔ داخلی ۶۴ گیگابایتی و ۴ گیگابایت حافظهٔ رم را در این بازهٔ قیمتی ارائه می‌کند که در نوع خود بسیار جذاب است. این محصول  از GPLUS دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن HD+ است  و از تراشهٔ UNISOC SC9863A بهره می‌برد.

روی قاب پشتی S10 2022 سه لنز با سنسورهای ۱۳، ۲ و ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود و دوربین سلفی نیز سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد. این گوشی اقتصادی با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود و از حسگر اثر انگشت نیز به روی قاب پشتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل ویکو T10 نسخهٔ ۶۴/۲ گیگابایت

ویکو T10 از دیگر محصولات این بازهٔ قیمتی است که می‌توانید تهیه کنید. این گوشی فرانسوی با وزن ۱۹۲ گرم، نمایشگر ۶.۵ اینچی دارد که  از نوع IPS LCD است و رزولوشن HD دارد. در نتیجه تراکم ۲۷۰ پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد. این محصول اقتصادی از تراشهٔ ۱۲ نانومتری Helio A22 بهره برده تا برای کارهای روزمره و نه چندان سنگین مناسب باشد.

این دستگاه از یک تک دوربین در قاب پشتی استفاده می‌کند که این دوربین هم سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی دارد و به فوکوس خودکار مجهز شده است. در واقع چیدمان دوربین و فلش در قاب پشتی این گوشی شباهت زیادی با آیفون ۱۳ دارد. همچنین این موبایل از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. ویکو T10 توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود.

گوشی موبایل جیونی مدل S11 Lite

در بازهٔ قیمتی ۳ میلیون تومان ، فارغ از نام و برند تلفن همراه، گوشی جیونی S11 لایت گزینهٔ خوبی است. این موبایل به تراشهٔ اسنپدراگون ۴۳۰ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظهٔ ذخیره‌سازی مجهز شده است. همچنین از کارت حافظهٔ جانبی پشتیبانی می‌کند. این محصول اقتصادی به صفحه‌ نمایش 5.7 اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده که محتوا را با رزولوشن HD یعنی ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد. 

 از ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به پردازندهٔ گرافیکی Adreno 505، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید ۷.۰ اشاره کرد. برای عکاسی هم می‌توانید از دوربین دوگانه با کیفیت ۱۳ + ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل بهره ببرید.

گوشی موبایل جی پلاس X10 2022

جی پلاس X10 2022 می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب در بازهٔ قیمتی ۳ میلیون تومان است. این محصول از شبکه‌ٔ 4G پشتیبانی می‌کند و از تراشهٔ UNISOC SC9863A  برخوردار شده که پردازشی مطلوبی را در اختیار کاربر قرار دهد. این گوشی هوشمند از چهار گیگابایت حافظهٔ رم و ۶۴ گیگابایت حافظهٔ ذخیره‌سازی بهره می‌برد. 

در پنل پشتی گوشی موبایل جی پلاس مدل X10 دوربین اصلی چهارگانه با کیفیت ۲ + ۲ + ۵ +۱۳ مگاپیکسل قرار دارد. در پنل جلو نیز صفحه نمایشی ۶.۵ اینچی قرار گرفته که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در بالای آن به چشم می‌خورد. این صفحه نمایش از وضوح تصویر یا رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار شده و پنلی از نوع LED دارد.

گوشی موبایل گلکسی A03s

این گوشی با ارگونومی خوب و مواد اولیهٔ با کیفیت، گزینهٔ مناسبی در این بازهٔ قیمتی است. صفحه نمایش بزرگ ۶.۵ اینچی ال‌سی‌دی استفاده کرده که کنتراست خوبی دارد و نسبت به قیمت محصول، کیفیت تصویر بالایی را ارائه می‌دهد. سامسونگ در این مدل ۳ میلیونی از هلیو پی۳۵ به عنوان پردازندهٔ مرکزی استفاده کرده که قدرت پردازش خوبی دارد و می‌تواند از پس کارهای روزمره به راحتی بر می‌آید. 

دوربین این گوشی عملکرد نسبتا خوبی در ثبت تصاویر و فیلم‌ها نشان می‌دهد. در پنل پشتی لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسل و حسگر عمق و ماکرو  ۲ پیکسلی هستند. پنل جلویی دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را در بر گرفته است.

گوشی موبایل گلکسی A03

این مدل جزء گوشی‌های ارزان قیمت بازار است. بدنهٔ مقاوم این گوشی از پلاستیک ساخته شده است. سامسونگ در این مدل از صفحه‌ نمایش ۶.۵ اینچی استفاده کرده که دقت رنگ خیلی خوبی دارد و از ۱۶ میلیون رنگ رو پشتیبانی می‌کند. این صفحهٔ نمایش برای محدودهٔ قیمت ۳ میلیون، وضوح خیلی خوبی دارد. 

سامسونگ در گلکسی A03 از تراشهٔ هشت هسته‌ای استفاده کرده که قدرت پردازش بالایی دارد و از پس اجرای اکثر برنامه‌ها و بازی‌ها بر می‌آید. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی که روی قاب پشتی قرار دارند، عکس‌های با کیفیت مناسب می‌گیرند و در فیلم برداری هم عملکرد خوبی دارند. دوربین سلفی هم یک لنز ۵ مگاپیکسلی است که در این بازهٔ قیمتی رضایت شما را جلب خواهد کرد.

گوشی موبایل گلکسی A04

این تلفن ارزان قیمت سامسونگ به صورت کامل از پلاستیک ساخته شده و ۱۹۲ گرم وزن دارد. از دو سیم‌ کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند و به خاطر طراحی راحتی که دارد، کنترل کردن موبایل راحت است. نمایشگر سامسونگ از یک صفحه‌ نمایش ۶.۵ اینچ ال‌سی‌دی استفاده کرده که در این رنج قیمتی از وضوح، دقت رنگ و کنتراست تصویر خوبی بهره می‌برد.

تراشهٔ مرکزی این دستگاه یک پردازندهٔ هشت هسته‌ای است و تلفن هم با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI Core 4.1 اجرا می‌شود. دوربین اصلی این گوشی یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی است که به همراه یک حسگر تشخیص عمق ۲ پیکسلی در قاب پشتی قرار گرفته اند. دوربین سلفی که یک لنز ۵ مگاپیکسلی است در پنل جلویی حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *