اخبار, لوازم جانبی

معرفی بهترین هندزفری‌های 2023 با ویژگی‌های باور‌نکردنی


5 تا از بهترین هنذفری‌ها را در این مقاله بررسی می‌کنیم. امروزه، هدفون و هنذفری‌ها، جز جدایی ناپذیر زندگی‌های ما شده‌اند. آشنایی با مشخصات فنی هندزفری‌های Sennheiser Presence UC و هندزفری Jabra Evolve2 65 و مدل Poly Voyager Focus 2 و مدل Plantronics Voyager 5200 و هندزفری Jabra Talk 45 و مدل Sennheiser Presence UC در این مقاله، در انتخاب بهترین هندزفری به شما کمک خواهد کرد.

استفاده از هندزفری‌ها و ایرپاد‌ها و لوازمی از این دست، در شرایط دنیای امروزی، آنقدر رایج است که دیگر ارتباطات بدون داشتن و استفاده از آنها کمی عجیب خواهد بود. برند‌های مختلفی دست به تولید این ابزار کوچک و کاربردی کرده‌اند که گاهی انتخاب بهترین هندزفری را برای کاربران دشوار می‌کند. در ادامهٔ این مقاله، به بررسی 5 تا از بهترین هندزفری‌های موجود در بازار می‌پردازیم که امیدواریم یکی از آن‌ها را برای استفاده‌ٔ خود خریداری کنید.

معرفی 5 تا از بهترین هندزفری‌های موجود در بازار

در این مقاله، به بررسی 5 هندزفری پرکاربرد که از نظر کاربران بهترین هندزفری‌های موجود در بازار به‌شمار می‌روند را برای شما بررسی می‌کنیم.

۱- مشخصات فنی Sennheiser Presence UC

 UC یک هدست بی‌سیم است، که از فناوری بلوتوث 4.0 برای اتصال به دستگاه استفاده می‌کند. نسخه‌هایی که از آنها پشتیبانی می‌کند شامل HSP 1.2، HFP 1.6 و A2DP 1.2.
این بدان معنی است که شما می‌توانید از آن هم برای تماس‌های تلفنی و هم برای پخش موسیقی استفاده کنید. برد بی سیم این هدست بسته به دستگاه و محیط تا 25 متر می‌تواند باشد.
Sennheiser Presence UC دارای طراحی سبک وزن و ارگونومیک است که به شما امکان می‌دهد، به راحتی آن را روی گوش با یک قلاب گوش اختیاری یا داخل گوش قابل استفاده است.
وزن این هدست بدون قلاب گوش تنها 13 گرم است. این هدست دارای رنگ خاکستری تیره با بازوی میکروفون آلومینیومی ظریف است.
Sennheiser Presence UC دارای یک آرایهٔ دیجیتال سه میکروفون است، که از فناوری فوکوس پرتو، برای افزایش وضوح صدا و کاهش نویز پس‌زمینه استفاده می‌کند. این میکروفون دارای محدوده فرکانسی 150 هرتز تا 6.8 کیلو‌هرتز است که برای شنیدن صدا ایده‌آل است.
Sennheiser Presence UC همچنین، دارای یک بلندگوی داخلی است که صدای باکیفیت را برای تماس‌های تلفنی و چند رسانه‌ای ارائه می‌دهد. این اسپیکر دارای محدودهٔ فرکانسی 100 هرتز تا 15 کیلو‌هرتز است که بیشتر محدودهٔ شنوایی انسان را پوشش می‌دهد. این اسپیکر دارای حساسیت 118 دسی‌بل است که به این معنی است که می‌تواند صدایی بلند و واضح تولید کند.
Sennheiser Presence UC ، دارای یک باتری قابل شارژ است، که تا 10 ساعت در حالت باند باریک و تا 8 ساعت در حالت پهن‌باند امکان مکالمه را ارائه می‌دهد.
باتری این هندزفری، در حالت آماده‌به‌کار تا 14 روز امکان استفاده دارد.
این هندزفری، را می‌توان در مدت 1 ساعت و 20 دقیقه با استفاده از کابل USB موجود به‌طور کامل شارژ کرد.

۲- مشخصات فنی Jabra Evolve 2 65


یکی از مهمترین جنبه‌های هر هدست، کیفیت صدای آن است. Jabra Evolve 2 65 دارای بلندگوهای قدرتمند 40 میلی متری مقاوم در برابر آب و عرق است که می‌تواند صدایی واضح و شفاف هم برای تماس‌ها و هم برای موسیقی تولید کند.
این هدست، همچنین دارای فناوری تماس 3 میکروفونی است، که می‌تواند صدای شما را با وضوح ضبط کند و نویز پس‌زمینه را کاهش دهد. این هدست از کدک‌های صوتی مختلف مانند SBC، AAC و mSBC پشتیبانی می‌کند، تا از سازگاری بهینه با دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف، اطمینان حاصل کند.
Jabra Evolve 2 65 همچنین، دارای گواهینامهٔ UC است، به‌این‌معنی که، با تمام پلتفرم‌های پیشرو ارتباطات یکپارچه (UC) مانند تیم‌های مایکروسافت، زوم، اسکایپ برای کسب‌و‌کار، به طور یکپارچه کار می‌کند.
یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی Jabra Evolve 2 65 حذف نویز است. این هدست، دارای طراحی ایزوله کنندهٔ نویز است که می‌تواند صداهای ناخواسته را از محیط اطراف شما مسدود کند. این هدست دارای بالشتک‌های فوم حافظهٔ نرم است که می‌تواند به خوبی در اطراف گوش شما قرار بگیرد و جلوهٔ حذف غیرفعال نویز ایجاد کند. این هدست، همچنین دارای طراحی نوآورانهٔ زاویه‌دار است که می‌تواند عایق صدا را بیشتر کند.
علاوه‌بر‌این، Jabra Evolve 2 65 دارای یک چراغ فعال است، که می‌تواند در دسترس بودن شما را برای دیگران نشان دهد. این نور، از هر جهت قابل مشاهده است و هنگامی که در حال تماس یا جلسه هستید به طور خودکار روشن می‌شود.
هندزفری Jabra Evolve 2 65 عمر باتری قابل‌توجهی دارد، که با یک بار شارژ، تا 37 ساعت می‌رسد. این بدان معناست که، می‌توانید چندین روز از هدست استفاده کنید بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ باشید. این هدست از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند که می تواند تا 8 ساعت عمر باتری را تنها در 15 دقیقه شارژ به شما بدهد.
Jabra Evolve 2 65 دارای یک کابل USB-C است، که می‌توانید از آن برای شارژ هدست از طریق لپ‌تاپ یا آداپتور برق استفاده کنید. همچنین می‌توانید از یک پایهٔ شارژ بی‌سیم استفاده کنید که می‌تواند هدست را بدون هیچ سیمی شارژ کند.

۳- مشخصات فنی Poly Voyager Focus 2

Poly Voyager Focus 2 یک هدست بلوتوثی استریو است که از فناوری بلوتوث v5.1 کلاس 1 برای اتصال به دستگاه‌های شما استفاده می‌کند.
این هندزفری، از پروفایل‌های بلوتوث A2DP، AVRCP، HSP و HFP پشتیبانی می‌کند، که برای پخش موسیقی، کنترل پخش رسانه، و برقراری و دریافت تماس کاملا مناسب است.
این هدست می‌تواند تا 8 دستگاه را به خاطر بسپارد و جالب است بدانید، این هندزفری، می‌تواند به دو دستگاه به‌طور همزمان، متصل شود، بنابراین می توانید به‌راحتی، بین رایانهٔ شخصی و تلفن هوشمند خود جابجا شوید.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های Poly Voyager Focus 2، فناوری پیشرفتهٔ حذف نویز فعال هیبریدی دیجیتال (ANC) آن است. این هدست دارای سه سطح ANC (خاموش/کم/بالا) است که می‌توانید با توجه به محیط خود تنظیم کنید.
ANC از دو میکروفون دیجیتال MEMS و دو میکروفون ECM آنالوگ برای فیلتر‌کردن نویزهای ناخواستهٔ پس‌زمینه و ایجاد یک ناحیهٔ فوکوس در اطراف شما استفاده می‌کند. ANC می تواند نویز را تا 40 دسی بل کاهش دهد که معادل سطح صدای یک کتابخانهٔ آرام است.

یکی دیگر از ویژگی‌های Poly Voyager Focus 2 فناوری حصار صوتی آن است که از چندین میکروفون برای ایجاد یک حباب مجازی بدون نویز در جلوی دهان شما استفاده می‌کند. این تضمین می‌کند که صدای شما به وضوح و با دقت و بدون هیچ گونه تداخلی از نویز محیط ضبط می‌شود.
فناوری حصار صوتی الزامات میکروفون ممتاز Microsoft Teams Open Office را برآورده می‌کند، به این معنی که می‌تواند کیفیت صدای حرفه‌ای را برای جلسات و تماس‌های آنلاین شما ارائه دهد.

Poly Voyager Focus 2 همچنین کیفیت صدای عالی را برای تماس‌ها و رسانه‌ها ارائه می‌دهد. هدست دارای EQ پویا است که پاسخ فرکانس صوتی را برای سناریوهای مختلف بهینه می‌کند. برای تلفن صوتی، هدست از صدای باند پهن تا 7 کیلو‌هرتز پشتیبانی می‌کند که صدای طبیعی و واقعی را ارائه می‌دهد.
برای حالت چند رسانه‌ای، این هدست از صدا تا 20 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند که صدایی غنی و فراگیر ارائه می‌دهد. این هدست همچنین دارای صدای استریو است که آگاهی فضایی و واقعی بودن صدا را افزایش می‌دهد.
Poly Voyager Focus 2 به گونه‌ای طراحی شده است، که برای استفاده طولانی مدت راحت و بادوام باشد. این هدست دارای یک هدبند فوق‌العاده راحت با بند و بالشتک‌های مخملی است که با گوش شما مطابقت دارد. این هدست همچنین دارای سنسورهای هوشمندی است که به‌طور خودکار به تماس‌ها هنگام قرار دادن هدست پاسخ می‌دهند، تماس‌ها را هنگام درآوردن هدست قطع می‌کنند و هنگام برداشتن یا پوشیدن هدست، موسیقی را متوقف می‌کنند و بعد از استفاده، مجدد از سر می‌گیرند.
این هدست همچنین دارای یک نشانگر آنلاین است که هنگام مکالمه چشمک می‌زند.
Poly Voyager Focus 2 دارای عمر‌باتری طولانی است که بسته به تنظیمات ANC می‌تواند تا 25 ساعت مکالمه یا 40 ساعت گوش دادن موسیقی، دوام بیاورد. ظرفیت باتری این هدست 560 میلی‌آمپر ساعت و مدت زمان شارژ 2 ساعت برای شارژ کامل است. این هدست همچنین تا 30 روز زمان آماده به کار دارد. اگر به برق بیشتری نیاز دارید، می‌توانید هدست را از طریق کابل میکرو USB به رایانهٔ شخصی خود نیز متصل کرده و از آن به عنوان هدست سیمی استفاده کنید.

۴- مشخصات فنی Plantronics Voyager 5200

Plantronics Voyager 5200 یک هدست بلوتوثی مونو است که تنها 20 گرم وزن دارد و طراحی شیک و محتاطانه‌ای دارد. دارای نسخهٔ بلوتوث 5.0 با BLE است و از پروفایل‌های A2DP، HFP، HSP و PBAP پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای NFC برای دستگاه‌های سازگار است.

این هدست دارای چهار میکروفون دیجیتال MEMS است که از حذف نویز تطبیقی ​​و فناوری Wind Smart برای کاهش نویز پس‌زمینه و تداخل باد استفاده می‌کنند. همچنین دارای یک DSP اختصاصی و یک اکولایزر 20 بانده تطبیقی ​​داخلی برای افزایش کیفیت صدا است.

اندازهٔ بلندگوی این هدست 13.6 میلی‌متر و محدودهٔ بلندگوی 100 هرتز تا 6.8 کیلوهرتز برای ارتباط و 100 هرتز تا 20 کیلوهرتز برای موسیقی و رسانه است.
این هندزفری، دارای حساسیت بلندگوی بهینه‌شده برای مخابرات و موسیقی و رسانه و امپدانس بلندگو 16 اهم است.

این هدست دارای باتری لیتیوم یونی غیر قابل شارژ، با ظرفیت 122 میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند تا 7 ساعت مکالمه و تا 9 روز در حالت آماده به کارادامه دهد.
با استفاده از کابل micro-USB همراه یا کیس شارژ یا پایهٔ اختیاری می‌توان آن را در عرض 1.5 ساعت به‌طور‌کامل شارژ کرد.

 

این هدست دارای فناوری SoundGuard است که از شنوایی در برابر صداهای بالاتر از 118 dBA محافظت می‌کند.
همچنین دارای هشدارهای صوتی پیشرفته‌ای است که زمان باقی ماندهٔ مکالمه، وضعیت بی‌صدا و وضعیت اتصال را اعلام می‌کند. دارای کنترل‌های تماس و رسانه روی گوشی است، مانند پاسخ به تماس یا نادیده‌گرفتن یا پایان، شماره‌گیری مجدد، بی‌صدا کردن، صدا، مسیر جلویا عقب، مکث یا پخش و مواردی از این دست.

این هدست با برنامهٔ Poly Lens سازگار است که به شما امکان می‌دهد تنظیمات خود را سفارشی کنید، نرم‌افزار خود را به‌روزرسانی کنید و یادآوری‌های سلامت و تندرستی شخصی خود را بررسی کنید. این هدست دارای گواهینامه تمامی پلتفرم های ارتباطی اصلی مانند Microsoft Teams، Zoom، Google Meet است و نیز دارای دکمهٔ اختصاصی Teams برای دسترسی فوری به برنامه Teams است.
یکی از مهمترین نکات فروش Plantronics Voyager 5200 کیفیت صدای آن است. این هدست، صدایی شفاف و طبیعی را هم برای شما و هم برای تماس گیرندگانتان به لطف میکروفون و فناوری پیشرفتهٔ بلندگو ارائه می‌کند.

آرایهٔ چهار میکروفون، از حذف نویز تطبیقی ​​برای فیلتر کردن نویزهای ناخواستهٔ پس‌زمینه، مانند ترافیک، شلوغی، ماشین‌آلات و غیره استفاده می‌کند. فناوری WindSmart از شش لایهٔ حفاظتی در برابر نویز باد استفاده می‌کند، مانند عناصر طراحی آیرودینامیک و یک الگوریتم تطبیقی.
این هدست دارای طراحی ارگونومیک است که با شکل و اندازهٔ گوش شما مطابقت دارد. دارای یک قلاب گوش انعطاف پذیر است که می توان آن را متناسب با هر گوش تنظیم کرد. همچنین دارای سه اندازهٔ گوش سیلیکونی است که پابداری مطمئن و راحت در کانال گوش شما ایجاد می‌کند.
یکی دیگر از ویژگی های مهم Plantronics Voyager 5200 عمر باتری آن است. این هدست می تواند تا 7 ساعت مکالمهٔ مداوم با یک بار شارژ را فراهم بیاورد که برای نیازهای روزانهٔ اکثر کاربران کافی است. همچنین تا 9 روز در حالت آماده‌به‌کار امکان استفاده دارد.
این هدست دارای سیستم مدیریت انرژی هوشمند است که مصرف باتری آن را بر اساس سطح فعالیت و محیط شما بهینه می کند. همچنین دارای هشدارهای صوتی است که به شما می گوید عمر باتری شما چقدر باقی مانده است، بنابراین می توانید از قبل برنامه ریزی کنید.
هدست را می توان با استفاده از کابل micro-USB همراه یا کیس شارژ اختیاری یا پایه شارژ کرد. حدود 1.5 ساعت طول می‌کشد تا هدست به طور کامل از صفر تا 100 درصد شارژ شود. همچنین می‌توانید از ویژگی شارژ سریع استفاده کنید که تنها با 20 دقیقه شارژ تا یک ساعت زمان مکالمه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۵- مشخصات فنی Jabra Talk 45

Jabra Talk 45 دارای یک بلندگوی دینامیک «11 میلی متری» است که «حساسیت بلندگوی 112 دسی‌بل SPL در 1 مگاوات-1 کیلوهرتز» و «امپدانس بلندگو 16 Ω» دارد. این اسپیکر می‌تواند تا 15 میلی وات برق ورودی را تحمل کند و محدودهٔ فرکانس بلندگوی 200 هرتز تا 8 کیلو‌هرتز دارد.
این مشخصات، به‌این‌معنی است که Jabra Talk 45 می‌تواند، صدایی واضح و بلند تولید کند که محدودهٔ صوتی انسان را به‌خوبی پوشش دهد.

Jabra Talk 45 همچنین دارای فناوری« 2 میکروفون» است که از دو میکروفون MEMS همه جهته با محدودهٔ فرکانس میکروفون 100 هرتز تا 8 کیلو‌هرتز استفاده می‌کند. میکروفون ها ‌حساسیت میکروفون -40dBV/Pa دارند، به‌این‌معنی که می‌توانند، صدای شما را با دقت و قابل اعتماد دریافت کنند.
Jabra Talk 45 همچنین دارای «ویژگی پیشرفته حذف نویز» است که صدای مخرب محیط شما را مسدود می‌کند و تضمین می‌کند که تماس‌های شما حتی در محیط‌های پر سر‌و‌صدا بدون نویز باشد.
یکی از بهترین ویژگی‌های Jabra Talk 45 عمر باتری طولانی آن است. Jabra Talk 45 می‌تواند تا« 6 ساعت زمان مکالمه» و تا 8 روز در حالت آماده به کار را با یک بار شارژ ارائه دهد. این هدست همچنین دارای ویژگی «Power Nap» است که با خاموش کردن هدست در زمانی که برای مدت طولانی از آن استفاده نمی‌کنید، زمان آماده‌به‌کار را افزایش می‌دهد. Jabra Talk 45 را می‌توان با استفاده از کابل USB موجود در حدود 2 ساعت به طور کامل شارژ کرد.

Jabra Talk 45 نه تنها برای تماس، بلکه برای پخش رسانه از تلفن شما نیز مناسب است. می‌توانید از Jabra Talk 45 برای گوش دادن به موسیقی، پادکست، مسیرهای GPS و موارد دیگر استفاده کنید. Jabra Talk 45 همچنین دارای یک «دکمه اختصاصی برای Siri و Google Assistant™» است که به شما امکان می‌دهد با یک ضربه، به دستیار صوتی تلفن خود دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید زبان‌های دیگری را برای ویژگی راهنمای صوتی در Jabra.com دانلود کنید.

Jabra Talk 45 یک هدست شیک و راحت است که با دو گوش‌گیر و یک گوش‌گیر اختیاری ارائه می‌شود.
بسته به سلیقهٔ خود می‌توانید آن را داخل گوش یا روی گوش خود قرار دهید.
وزن هدست تنها «7.2 گرم» و ابعاد «L 58.4 x W 15.4 x H 24.9 mm» است. این هدست از مواد بادوام ساخته شده و دارای یک سال گارانتی می‌باشد.

قطعا هندزفریی‌های مختلفی وجود دارد که بستگی به امکاناتی که ارائه می‌دهد، می‌تواند جز‌ء بهترین هندزفری‌های موجود در بازار محسوب شود. اما هندزفری‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، بدون شک، می‌توانند لقب بهترین هندزفری‌های موجود در بازار را دریافت کنند.
اگر هم‌اکنون از هریک از این هنزفری‌ها استفاده می‌کنید، لطفا برای ما پیام بگذارید و از ویژگی‌های مثبت با منفی که در این هندزفری‌ها وجود دارد صحبت کنید.
امیدواریم با توجه معرفی هندزفری‌های مختلف و ویژگی‌هایی که در این مقاله بیان کردیم، بتوانید تصمیم بگیرید که کدام هندزفری برای شما بهترین است.
آتاتل، همراه شماست تا به شما در خرید بهترین هندزفری‌های موجود در بازار کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *