051-38479650

شرایط استفاده از ضمانت بازگشت کالا

اگر کالای خریداری شده ایراد فنی داشته باشد:

  • مشتریان ملزم به اطلاع‌رسانی ایراد فنی کالا، حداکثر تا 10‌ روز ویژه گروه محصولات (گوشی همراه، تبلت و لپ تاپ) و 7 روز ویژه سایر گروه محصولات (تجهیزات کامپیوتری، مانیتورها، کنسول‌های بازی، ساعت‌های هوشمند، هدفون‌ها و لوازم جانبی) پس از دریافت کالا می‌باشند.
  • ضروریست جعبه یا کارتن اصلی محصول خریداری شده تا پایان مهلت ضمانت بازگشت کالا، به صورت سالم نگهداری شود تا در صورت بروز مشکل به شرکت ارائه دهنده کالا عودت داده شود.
  • ضمانت بازگشت کالا تنها برای محصولاتی امکان پذیر است که کالا در جعبه اصلی خود به آتاتل برگشت داده شود.
  • ضمانت بازگشت کالا تنها در صورت بروز مشکلات فنی کالا قابلیت استفاده دارد و در صورت مشاهده مواردی مانند ضربدیدگی، شکستن، خط و خش و برخورد با مایعات از دسترس خارج می شود.
  • مشکلات مربوط به نرم افزار و بروزرسانی های نرم افزاری کالا، در صورت رفع ایراد مشمول شرایط تعویض دستگاه نمی شود.
  • خط خوردگی، نوشتن آدرس یا هر مورد دیگر روی جعبه کالا باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت کالا خواهد شد.

در صورت وجود مغایرت در مشخصات فنی و ظاهری:

در ابتدا لازم به ذکر است در صورت بروز هرگونه مغایرت مربوط به مشخصات فنی و ظاهری مشتریان محترم جهت دریافت سرویس و خدمات ملزم به نگهداری جعبه کالای خریداری شده (به همراه تمامی مشتقات موجود) می باشند.

  • مشتریان ملزم به اطلاع رسانی هر گونه مغایرت حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، می باشند.
  • در صورتی که مغایرت در کالای خریداری شده ظاهری بوده و بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد، مانند رنگ یا اطلاعات ثبت شده بر روی جعبه، مشتریان نباید از محصول استفاده کرده و ملزم به بازگرداندن کالا به شکل اولیه می باشند.
  • اگر تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی ممکن باشد، خریدار نباید بسته بندی اولیه محصول را باز کند و کالا بایستی با بسته بندی اصلی بازگشت داده شود.
  • اگر امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد، ضروریست جعبه اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • این سرویس برای محصولاتی قابل استفاده خواهد بود که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آتاتل بازگشت داده شود. درج هر گونه نوشته، آدرس، خط خوردگی، پاره شدن جعبه یا برچسب زدن، باعث از بین رفتن ضمانت بازگشت کالا خواهد شد.
  • تصاویر درج شده در صفحه محصول جهت اطلاع و کمک به خریداران است و ممکن است در جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد. بنابراین به استناد تصاویر نمی توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات محصول، مشخصات فنی درج شده می باشد.

در صورت انصراف مشتری از خرید:

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی شامل کالایی می شود که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، پلمپ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان بازگرداندن کالا را از بین خواهد برد، حتی اگر از آن استفاده نشده باشد.

حق بازگرداندن کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است. سفارش یک کالا به تعداد و یا سفارشات متعدد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی شود.

قابل ذکر است که حق بازگرداندن کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است. سفارش یک کالا به تعداد و یا سفارشات متعدد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی شود.

  • اگر مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، بایستی حداکثر تا 10 روز، انصراف خود را به آتاتل اطلاع دهد.
  • مشتریان محترم در صورت انصراف از خرید ملزم به بازگرداندن کالا بدون باز کردن جعبه کالای خریداری شده و اقلام همراه کالا به صورت کامل و بدون دخل و تصرف می باشند.
  • در صورت وجود هدیه همراه کالای خریداری شده مشتریان ملزم به بازگرداندن کامل هدایا می باشند.
  • در صورتی که کالای خریداری شده هنوز ارسال نشده باشد، بایستی مراتب انصراف خود را هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی آتاتل اطلاع دهید.
  • در صورت انصراف از خرید، تمامی هزینه حمل و نقل کالا بر عهده مشتری بوده و هزینه اعلام شده توسط شرکت های حمل و نقل، ملاک می باشد.
  • برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس آتاتل امکان پذیر خواهد بود.

قابل توجه است که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی کالا امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

خسارت در حین حمل و نقل:

  • فروشگاه اینترنتی آتاتل تمامی تلاش خود را به منظور ارائه هر چه بهتر تمامی سرویس ها به مشتریان خود می نماید، بدین منظور تمامی مرسولات این شرکت به وسیله شرکت های معتبر در سطح ایران برای مشتریان ارسال می گردد، لذا در صورت بروز هرگونه خسارت در حین حمل و نقل، خسارت وارد شده از سوی شرکت حمل و نقل کننده می باشد و آتاتل در صورت تایید این شرکت، خسارت وارد شده را بر عهده خواهد گرفت.
  • آسیب های ناشی از حمل و نقل بایستی حداکثر طی 24 ساعت، به مسئولین آتاتل اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده و همه متعلقات آن، باید به همراه صورت جلسه شرکت حمل و نقل کننده و فاکتور بازگردانده شود.
  • فروشگاه اینترنتی آتاتل هر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورتجلسه شرکت حمل و نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
  • لازم به ذکر است که جعبه و کارتن اصلی کالا بایستی تا اتمام دوره 24 ساعت به صورت سالم نگهداری شود و استفاده از این سرویس تنها با ارائه کالا در جعبه اصلی خود امکان پذیر می باشد. همچنین نوشتن هرگونه آدرس، توضیحات و … بر روی جعبه کالا ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
  • در صورت مشاهده آسیب در لحظه تحویل کالا، مشتریان قادر به عدم تحویل و بازگشت کالا به آتاتل می باشند.
  • در صورت مشاهده کسری در زمان تحویل کالا، مامور پست بایستی وزن قید شده بر روی برچسب پستی و وزن واقعی مرسوله را تطابق داده و در صورت عدم تطابق، مشتری می تواند بعد از انجام صورتجلسه و اعلام موارد عنوان شده از دریافت بسته خودداری نماید. بدیهی است در صورت عدم انجام صورتجلسه و اعلام کسری وزن، آتاتل مسئولیتی در قبال مشکلات پیش آمده نخواهد داشت.

مفقود شدن پس از ارسال:

  • در صورتی که سفارش مشتریان پس از ارسال آتاتل، به هر علتی در شرکت های حمل و نقل مفقود شود، آتاتل وظیفه دارد عین مبلغ فاکتور مشتری را به حساب ایشان استرداد نموده و نوسان‏ های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی شود.

مواردی که باعث از بین رفتن ضمانت 10 روزه سایت می گردد

  • استفاده و نحوه نگهداری نادرست از محصول خریداری شده در مدت زمان حداکثر 10 روزه پس از خرید (سقوط، تماس با آب وسایر مایعات و گرد و غبار و …).
  • هرگونه سرویس تعمیر و یا تغییر توسط افراد غیر مجاز.
  • خرابی بر اساس استفاده از لوازم جانبی غیر مجاز مانند پاوربانک یا باتری تایید نشده از سوی شرکت ارایه دهنده.
  • مخدوش شدن یا دستکاری شماره IMEI روی جعبه گوشی و کارت گارانتی.
  • نصب هرگونه نرم افزار و برنامه تایید نشده از سوی شرکت ارایه دهنده.

مدارک مورد نیاز جهت استفاده از ضمانت بازگشت کالا

  • اصل فاکتور خرید
  • اصل کارت گارانتی محصول خریداری شده
  • جعبه دستگاه به همراه کد IMEI

نحوه درخواست و استفاده از ضمانت بازگشت کالا در:

  • قبل از هر گونه اقدام با مسئولین پشتیبانی تماس حاصل شود.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه اینترنتی آتاتل اکیدا خودداری نمایید.
  • برای ارسال کالا، محصول به همراه تمامی متعلقات مانند شارژر، کابل، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و … در جعبه محصول بسته بندی و ارسال گردد.
  • از نوشتن هرگونه آدرس یا توضیحات بر روی جعبه کالا و یا اعمالی که باعث مخدوش شدن جعبه دستگاه می شود به منظور دریافت خدمات و ضمانت خودداری نمایید.
  • به منظور تست دستگاه خواهشمند است تمامی موارد امنیتی مانند Password و … برداشته شود.
  • خواهشمند است در صورت سکونت در مشهد برای بازگرداندن کالا با مسئولین سایت هماهنگی لازم انجام گردد.
  • در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که بسته ارسالی از طریق پست پیشتاز، حتما و باید بیمه (اظهار شده) شود؛ در غیر این صورت از پذیرش کالای مرجوعی شما معذوریم.
  • در صورت هماهنگی با مسئولین پشتیبانی و تایید برای ارسال، حداکثر 24 ساعت پس از تایید، کالا به شرکت پست تحویل گردد و کد رهگیری پستی طی پیامی اطلاع داده شود. در غیر این صورت خدماتی از جانب سایت آتاتل ارائه نخواهد شد.
  • هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه ها (در صورت عدم ارائه رسید پست پیشتاز) ندارد.
  • در صورتی که کالا هدیه باشد و به همراه خود رسید خرید نداشته باشد، پیش فاکتور ایمیل شده را پرینت و یا کد سفارش خود را به صورت جداگانه بر روی کاغذ نوشته و ارسال نمایید.
  • در صورت تایید اظهارات مشتریان توسط واحد خدمات پس از فروش، هزینه ارسال کالا بر عهده آتاتل خواهد بود.
  • در صورت انصراف از خرید و عدم تایید اظهارات مشتریان توسط واحد خدمات پس از فروش، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتریان می باشد.
  • ارائه ضمانت نامه و کارت گارانتی کالا الزامی می باشد.
  • این ضمانت تنها مربوط به دستگاه اصلی می باشد و لوازم جانبی و مصرفی همراه کالا (شارژر، هندزفری، باتری، کاور و…) را شامل نمی شود.
  • ارسال کالا به فروشگاه آتاتل جهت دریافت خدمات گارانتی بر عهده مشتری می باشد و کالا باید در بسته بندی اصلی خود جهت دریافت خدمات ارسال شود.
  • در صورت لغو سفارش به هر علت، وجه پرداختی تنها به شماره شبای حساب بانکی صاحب پروفایل مرجوع می شود، لذا تمامی مشتریان موظف هستند با نام واقعی خود در سایت ثبت نام و خرید نمایند.
  • در صورت لغو سفارش به هر علت، عودت وجه پرداختی 48 الی 72 ساعت کاری بعد از تایید لغو توسط آتاتل، انجام می گردد.

روند رسیدگی به موارد درخواستی مشتریان جهت دریافت ضمانت بازگشت کالا:

  • بعد از بررسی های انجام شده توسط مسئولین پشتیبانی سایت در صورت تایید موارد ذکر شده از سوی مشتری بنا به درخواست ایشان کالا برای ایشان تعویض و در صورت عدم موجودیت کالا مبلغ پرداختی مرجوع می گردد.
  • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد در صورت درخواست مشتری، کالای دیگری برای ایشان ارسال می گردد. در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از سوی مشتری بیشتر باشد، ایشان ملزم به پرداخت ما به التفاوت خواهند بود. این مورد برای آتاتل هم صدق می کند و در صورتی که مبلغ کالای انتخابی از کالای خریداری شده کمتر باشد این شرکت ملزم به پرداخت مابه التفاوت خواهد بود.
  • مدت زمان ارائه خدمات به مشتریان از لحظه تحویل کالا 48 ساعت می باشد.
  • بعد از مشخص شدن وضعیت کالا در واحد پشتیبانی با توجه به هماهنگی های لازم با مشتریان، سرویس در مدت زمان حداکثر 48 ساعت به ایشان ارائه می گردد.
  • ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان خدمات پس از فروش می باشد.

شرایط تحویل کالا

  • آتاتل موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.
  • آتاتل موظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.
  • در آتاتل، با توجه به نوسانات بازار، قیمت‌ها هر لحظه تغییر می‌کنند و پس از تایید سفارش از سوی آتاتل، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
  • پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
  • آتاتل بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت پلمپ و آكبند، بدون تست ارسال می‌نماید.
  • با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط آتاتل قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی آتاتل کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.
  • قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل (در مواقعی که آتاتل ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.
  • تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارشات در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.
  • در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت به پشتیبانی آتاتل ارسال نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط آتاتل كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می‌باشد.
  • توجه مهم: تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت آتاتل می‌باشد.

قیمت گذاری کالا و خدمات

قیمت گذاری کالا و خدمات آتاتل بر پایه اصول احترام به مشتری انجام می شود.

لازم به توضیح است که قیمت کالا و خدمات فقط در زمان ثبت سفارش معتبر می باشد و هرگونه کاهش، افزایش یا هرگونه نوسان قیمت بر روی سفارشات ثبت شده تاثیری نخواهد گذاشت.

آتاتل در شرایطی که قیمت کالا به دلایلی مانند خطای انسانی یا مشکلات شبکه اینترنت اشتباه ثبت شده باشد، امکان بازگشت اصل وجه پرداختی را به مشتری دارد و تعهدی در زمینه تحویل کالا با شرایط ذکر شده و قیمت نامعتبر ندارد.

در شرایطی که بازار دچار نوسانات قیمتی است آتاتل فقط در قبال سفارشاتی که از 24 ساعت قبل ثبت شده باشند مسئولیت دارد و چنانچه به دلیل عدم امکانات لازم جهت تصحیح سریع قیمت ها مشتری کالایی را خریداری کرده باشد، آتاتل تنها در قبال اصل وجه پرداختی مسئولیت دارد.

لازم به تاکید است، قیمت گذاری امری بسیار دقیق و حساس است و آتاتل حداکثر تلاش خود را برای ماندن در گردونه رقابت قیمتی دارد و در شرایطی که به دلایل خطای انسانی یا مشکلات اینترنت قیمت درج شده در سایت دارای مشکل باشد، آتاتل حق عودت اصل وجه مشتری و لغو سفارش را دارد.

حمل و نقل

پس از اتمام فرآیند خرید اینترنتی، حداکثر ظرف یک روز کاری کالای خریداری شده، تحویل پست داده شده و کد رهگیری مرسوله، برای شماره‌ٔ همراهی ارسال می‌شود که هنگام ثبت‌نام در سایت وارد کرده‌اید.

1- پست پیشتاز: برای ارسال سفارشات به سراسر کشور با کمترین هزینه و در بازه زمانی 3 تا 7 روز کاری به شما تحویل میگردد، قابل انتخاب است.

2- ماهکس: ارسال سریع هوایی تنها به مراکز استان های سراسر کشور صورت می‌پذیرد و در بازه زمانی 24 تا 48 ساعت کاری پس از ارسال با هزینه‌پس‌کرایه به شما تحویل میگردد.

3- پیک درون شهری: سفارشات مختص به شهر مشهد از طریق پیک و در سریع‌ترین زمان ممکن در بازه زمانی 4 ساعته در همان روز در ساعات کاری فروشگاه به دست مشتریان می‌رسد.

ارسال 4 ساعته کالا در ساعات کاری طی بازه زمانی 12:00 تا 18:00 توسط پیک انجام می گردد. سفارشاتی که بعد از زمان کاری ثبت گردند، ارسال آن روز بعد انجام می گردد.

در روزهای بارانی و برفی، تا زمان مناسب شدن آب وهوا ارسال‌ها با تاخیر انجام می‌شود.

* ارائه کارت شناسایی معتبر و مطابق با فاکتور در هنگام تحویل الزامی میباشد.

4- باربری بین شهری: تنها با هماهنگی پشتیبانی فروشگاه برای آن دسته از مشتریانی که نیاز بسیار فوری به کالای مورد نظر خود را دارند قابل انتخاب میباشد. اما شامل هزینه های بالای باربری میگردد.

آسیب‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

درصورتی که بسته پستی شما دارای مشکل یا اسیب دیدگی شدید است، از تحویل گرفتن سفارش امتنا کنید و مراتب را به آتاتل اطلاع دهید.

آسیب‏‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش آتاتل اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به خدمات پس از فروش آتاتل ارسال شوند.

تاخیر های احتمالی ارسال سفارشات

تاخیر های احتمالی که ممکن است از سوی سازمان های دخیل (گمرک و پست) در تحویل سفارش های ارسال شده از انبار آتاتل برای تحویل محصولات رخ دهد در حوزه اختیارات این فروشگاه نمی باشد و درصورت وجود تاخیر در رسیدن بسته ها هیچ مسئولیتی متوجه آتاتل نخواهد بود. وظیفه آتاتل تنها تا مرحله تحویل به پست میباشد و بازه زمانی تحویل سفارشات، مربوط به پست جمهوری اسلامی ایران است.

آتاتل تنها در قبال تحویل کالا به پست متعهد است و بازه زمانی و نحوه ارسال پست در داخل کشور از تعهد فروشگاه خارج می باشد و در ارتباط با بازه زمانی تحویل اداره پست کنترل و دخل و تصرفی ندارد. لذا از همین بابت کدهای رهگیری پستی سفارشات مشتریان در قسمت *به شماره تلفن ثبت شده در سایت* درج می گردد تا مشتریان از طریق سامانه رهگیری پستی اداره پست یا ماهکس امکان رهگیری سفارشات را داشته باشند. لازم به ذکر است که ارسال با باربری بین شهری کدپیگیری ندارد و تصویر بارنامه به مشتری تحویل خواهد شد.

حفظ حریم شخصی

ما اهمیت زیادی برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما قائل هستیم. اطلاعات شخصی شما محرمانه تلقی و بر اساس سیاست حفاظت از حریم خصوصی، نگهداری می‌شود. ما آن‌ها را نه منتشر خواهیم کرد و نه در اختیار دیگر مراجع خواهیم گذاشت. شما به عنوان یک کاربر ثبت نام کرده (عضو)، جهت محافظت اطلاعات شخصی و امنیت، از یک حساب کاربری که توسط رمز عبورتان محافظت می‌شود، بهره می‌برید.

اگر زمانی تصمیم بر آن شد که سیاست‌های حفظ حریم خصوصی وب‌سایت را تغییر دهیم، آن تغییرات را بر روی صفحه به روزرسانی قرار خواهیم داد تا کاربرانمان همیشه از اطلاعات جمع آوری شده، نحوهٔ استفاده و احتمال و شرایط افشای آن آگاه باشند.

سبد خرید
فیس بوک X پینترست linkedin تلگرام
0 موارد محصول
حساب کاربری من